We zijn weer thuis - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Kees,Ria en Sasha Steegers - WaarBenJij.nu We zijn weer thuis - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Kees,Ria en Sasha Steegers - WaarBenJij.nu

We zijn weer thuis

Blijf op de hoogte en volg Kees,Ria en Sasha

23 Augustus 2019 | Nederland, Zoetermeer

Maandag 19/8
We liggen vlak bij de Jumbo,dus kees eerst lekkere Croissant gaan halen.En Ria naar de kapper gegaan.Lekker weer een korter koppie .Na het eten Sasha in de bench en wij gaan winkelen,Bij de ANWB kortebroek en een Capri gekocht.Het was lekker weer met een windje.

Dinsdag 20/8
Eerst naar de Jumbo voor brood en verse spullen en toen gaan varen,Het was redelijk druk op het water,zijn diverse boten tegen gekomen Bij de Waaierschut sluis was er een schutting voor ons.Bij de Julianasluis konden we net nog mee,en de spoorbrug bij Gouwsluis ging open toen we aan kwamen.Afgemeerd aan de kade in het Aarkanaal.Na het afmeren niets meer gedaan.Morgen gaan we opruimen,schoonmaken en inpakken.

Woensdag 21/8
Kees de boot gewassen en de romp aan SB kalkvrij gemaakt.Ik de kasten nagekeken,spullen die mee moeten ingepakt en de was bij elkaar gezocht.Kees ook nog het voordak helemaal gepoetst,zaten toch nog roestplekken op.Pannenkoeken gebakken,ga morgen de keuken soppen dus dat komt goed uit.

Donderdag 22/8
We zijn om 8.00 gaan varen naar de steigers,ze gingen het gras maaien naast de boten.Ik de keuken gesopt en de WC.Verder rustig aangedaan.Foto.s van de telefoon op laptop gezet en na het eten Voetbal en Hocky gekeken.

Vrijdag 23/8
Om 9.30 gaan varen,rustig aan naar de haven gevaren,en we waren er om 12.00.Afgemeerd in onze box,tassen naar de auto gebracht,de zon buiten gesloten en naar huis gegaan.S' avonds lekker Chinees gegeten.We gaan morgen boodschappen doen.

Dit is het verslag van de vaarvakantie.We hopen dat jullie een idee hebben gekregen wat het varen in zoveel maanden inhoud. Het aantal km en uren die we hebben gevaren komt in het volgende verslag.Groeten van Kees,Ria en de scheepshond Sasha,Die het heel goed gedaan heeft aan boord We zijn trots op haar.

• 28 Augustus 2019 - 20:31

Alice Berger:

Heb weer genoten van jullie verhalen en uiteraard van de dagen dat wij samen waren. Wie weet wat volgend jaar gaat brengen...wij liggen nu in Mook en gaan morgen naar Nijmegen. Nog steeds geen druppel water gehad. Heerlijk!